დღე მეხუთე.ვისაუბრეთ საავტორო უფლებების შესახებ.გავაკეთეთ ტესტი ,საქპატენტის თაობაზე,უკუკავშირის მიცემა როგორი ფორმით ხდება,აქტივობების დაგეგმვა როგორი ფორმით მოვახდინოთ და აშ....საინტერესოა და საჭირო 21 საუკუნის თაობისთვის.
მეოთხე დღე.დღეს ვისაუბრეთ DRIVE ის შესახებ.ტესტებისა და კითხვარების შედგენაზე.GOOGLE ში დოკუმენტების შენახვა,სურათებისა და ვიდეოს ჩასმა.ჩვენი პროექტის ფარგლებში პტეზენტაციის გაკეთება და აშ.ძალიან საინტერესოა კითხვარების შედგენა.
გვანცა მოსწავლეთა დასაჯგუფებლად,რომელი აქტივობა მოგეწონა შენი პროექტისთვის?
ReplyDeleteგვანცა წარმატებებს გისურვებ <3
ReplyDeleteმადლობა ნინო.ასევე წარმატებები შენც.მაინტერესებს შენი უკუკავშირის კომენტარები.გთხოვ მომწერე.
Deleteკარგი გოგო ხარ წარმატებებს გისურვებ
ReplyDeleteმადლობა ვასილ.სასიამოვნოა შენთან მუშაობა.good luck.წარმატებები შენ და შენს მოსწავლეებს.
Deleteგვანცა აქტივობების დაგეგმვას ვაპირებ , თუ სურვილი გექნება ერთად დავგეგმოთ
ReplyDeleteმადლობა ლადო .სიამოვნებით .დავგეგმოთ.
Deleteსაავტორო უფლების ტესტის შევსებისას დაბალი ქულა მივიღე,რადგან სიღრმისეულად ვერ გავიაზრე ,თუ რას ნიშნავს საავტორო უფლებები.როგორი იყო შენი შედეგი ამ ტესტში?
ReplyDelete